O clientă a făcut o comandă prin intermediul platformei Glovo, însă dialogul pe care l-a avut cu unul dintre curieri a lăsat-o cu un gust amar. Iată mai jos, în articol, ce a pățit tânăra.
O clientă româncă a făcut o comandă prin intermediul platformei Glovo, însă curierul care ar fi trebuit să i-o livreze a avut o „cerință” specială. Mai cu seamă, bărbatul i-a dat mesaj, în limba engleză, pe aplicație, la ora 01:38. Atunci, clienta a avut parte de o situație bizară, când angajatul i-a cerut bani, deși comanda era plătită, deja, online. Curierul ar fi încercat să o „aburească” pe clientă, însă, femeia nu a lăsat „garda” jos. A făcut public dialogul dintre ea și angajat. Vă redăm discuția, mai jos, în articol.
Angajatul Glovo, ora 01:38: Bună…
Clienta: Bună.
Angajatul Glovo: De ceva timp, comanda ta se află în așteptare. Comanda ta va fi plătită numerar, dar nu am cash (n.r. probabil s-ar fi referit la faptul că nu ar avea să-i ofere rest).
Clienta: Am plătit cu cardul.
Angajatul Glovo: Îmi dai niște bani și vin la tine. Da, știu că ai plătit, dar au greșit.
Nu este prima oară când au loc dialoguri „extra” între clienți și angajați. De pildă, anul trecut, în luna august, o tânără din Capitală s-a trezit cu mesaje surprinzătoare din partea unui bărbat care lucra tot la firma de curierat. Mai cu seamă, acesta a trimis o serie de mesaje clientei, după ce i-a livrat comanda. Fără nicio jenă, bărbatul i-a făcut o serie de propuneri indecente. CANCAN.RO a intrat, la momentul respectiv, în posesia conversațiilor și sunt disponibile aici.
Sursă foto: Facebook